بنیتز: خسه دید که برای بازی کردن چه کار باید بکند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: خسه دید که برای بازی کردن چه کار باید بکند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: خسه دید که برای بازی کردن چه کار باید بکند

رافا بنیتز بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لوانته به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی لوس بلانکوس گفت:

- زوکو و عملکرد:

یک دقیقه سکوت ادای احترام به یکی دیگر از اسطوره ها بود. من افتخار ملاقات با او را داشتم و می توانم بگویم که فراتر از دستاورد هایی که به عنوان بازیکن داشت، انسان فوق العاده ای هم بود. درست است که به آن اذعان کنیم. در مورد بازی، می دانیم که تیمی با قدرت خط حمله بالا هستیم، و باز کردن بازی مهم بود. هنگامی که 2-0 پیش افتادیم بعد از آن همه مشکلات مصدومیت که قبل از مسابقه داشتیم باید وضعیت را مدیریت می کردیم. نتیجه 3-0 منعکس کننده ماهیت این تیم بود: قدرتمند در حمله و بدون دریافت گل، که به لطف عملکرد تیم و کیلور حاصل شد.

- رونالدو:

او باید کار کند و کار خود را خیلی خوب انجام داد.

- بیل:

بعد از اینکه 2-0 پیش افتادیم با توجه به هفته شلوغی که او داشت، تصور کردیم که خسته است و باید نیروی تازه نفس تری به میدان بفرستیم.

- خسه:

امروز او خیلی به آنچه که انتظار داریم نزدیک تر شد. توقعات در اینجا بسیار بالاست و او باید همینطور سخت و هجومی کار کند. او دیده است که چه کار باید بکند. تنها راه به دست آوردن دقایق بازی این است که به میدان رفته و نشان دهد که چه کار می تواند بکند.

- مصدومیت ها:

قبل از بازی با پاریسن ژرمن وقت داریم. همه به خوبی ریکاوری می کنند. سؤال این است که چقدر می توانیم ریسک کنیم؟ آیا برخی از آنها می توانند برای دیدار مقابل پی اس جی بازگردند؟ اینطور فکر می کنم.

- واکنش های ناواس:

جدا از کیلور، تیم خیلی خوب کار کرد، آنها از لحاظ دفاعی خوب کار می کنند و از شواهد آن این است که در برنابئو گلی دریافت نکرده ایم.

- نکات مثبت:

با توجه به مشکلات مصدومیتی که داشتیم و 3-0 پیروز شدیم، فکر می کنم جنبه های مثبت زیادی در مورد تیم وجود داشت، و هفت بازیکن آکادمی روی نیمکت نشسته بودند.

- آمادگی بنزما برای دیدار مقابل پی اس جی:

نمی دانم. صبح امروز با او صحبت کردم و همه گفتند که احساس خوبی دارند اما روز های کمی باقی مانده است و باید وضعیت را ارزیابی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.